Over-Digital-Minds

Team Digital Minds

Over-Digital-Minds

Team Digital Minds zit niet van 9 tot 5 vast aan een vaste kantoorplek. We werken zowel thuis als op kantoor. Net hoe dat uitkomt. Dat levert een gezondere work-life balance op met meer flexibiliteit.

 

Zonder file staan of zitten we ’s morgens uitgeruster achter ons beeldscherm. Maar om een deadline te halen gaan we ’s avonds of in het weekend ook gewoon een uurtje door. Deadlines en gemaakte afspraken zijn heilig. Maar plezier in ons werk is minstens even belangrijk. Door alle moderne communicatie­middelen zijn onze lijnen kort. Natuurlijk zien we elkaar ook vaak genoeg om een hecht team te vormen.

Nadine-de-keijzer

Nadine de Keijzer

Functie: Contentspecialist & eindredacteur
Thuiswerkplaats: Anna Paulowna
Situatie: Getrouwd met Dennis, moeder van Jennifer & Melissa
In drie woorden: Creatief – Meedenkend – Zelfstandig
Hobby’s: Scrappen, shoppen en binge watchen
Koffie/thee: Cappuccino

Doelen:
  • Klanten positief verrassen met creatieve content
  • Samen met collega’s en klanten optimale resultaten behalen
  • Duurzame klantrelaties opbouwen
Sterke punten:
  • Van niets, iets maken
  • Persoonlijke verhalen
  • Deadlines halen

Merken:

Apple, HEMA en Project Life
Valkuilen:
  • Me door mail laten afleiden
  • Dingen die (nog) niet belangrijk zijn, doorschuiven
  • Ik háát bellen… maar vaak is dat sneller


Als creatieve contentspecialist laat Nadine geen kans onbenut om origineel uit de hoek komen. Zonder klanten woorden in de mond te leggen. Als eindredacteur zet ze graag de puntjes op de i. Deadlines zijn heilig. Daarna is er tijd voor plezier, want ‘successen moet je vieren’. Het liefst met chocoladetaart. Om zich vervolgens weer vol enthousiasme in de volgende opdracht vast te bijten.

Mireille Wijnker

Mireille Wijnker

Functie: Contentspecialist
Thuiswerkplaats: Obdam
Situatie: Getrouwd met Theo, moeder van Daley & Yuna, baasje van kat Chef
In drie woorden: Creatief – Doorzetter – Loyaal
Hobby’s: Bloggen, Sporten, Netflixen
Koffie/thee: Koffie (zwart)

Doelen:
  • Samen de mooiste content creëren en resultaten halen
  • Klanten helpen hun communicatie nóg beter te maken
  • Duurzame relaties opbouwen met klanten én collega’s
Sterke punten:
  • Ingewikkelde materie eenvoudig en begrijpelijk maken
  • Snel schrijven
  • Deadlines halen

Merken:

Samsung, Esprit, Bol.com

Valkuilen:
  • Álles willen doen en dus te weinig ‘nee’ zeggen
  • Perfectionistisch: teksten te ‘perfect’ willen opleveren
  • Ik kan soms nog steeds onzeker zijn over mijn werk…

Als creatieve contentspecialist weet Mireille zelfs met ingewikkelde input een mooi verhaal te maken. Met haar ervaring in de commerciële én publieke sector kan zij zich verschillende onderwerpen snel eigen maken. Deadlines? Daar schrikt zij zeker niet van terug. Als schrijfster in hart en nieren heeft ze van haar hobby haar werk gemaakt. En andersom. Als ze niet voor klanten schrijft, dan blogt ze op haar eigen website of werkt ze aan haar eerste boek (thriller). Om écht te ontspannen zet ze graag een Netflix-serie aan. Het liefst met een bak gele M&M’s erbij.

Foto Annette Schaak

Annettte Schaak

Functie: Office manager & partner
Thuiswerkplaats: Heerhugowaard
Situatie: Getrouwd en moeder van vier dochters
In drie woorden: Mensen-mens – Communicatief – Doorzetter
Hobby’s: Bewegen, tuinieren en creatief bezig zijn
Koffie/thee: Afwisseling is het toverwoord

Doelen:
  • (Door)ontwikkelen van onze bedrijfsstrategie
  • Goed team neerzetten voor ons groeiende dienstenpakket
  • Klanttevredenheid vergroten

Sterke punten:

  • Betrokken
  • Mensenkennis
  • Consciëntieus

Merken:

Viking en Salomon (schaatsen), Bear (tassen)

Valkuilen:
  • Perfectionisme
  • Ongeduld
  • Geen talent voor het schenken van koffie en thee

Vanuit haar onderwijsachtergrond is Annette gewend planmatig en cyclisch te werken. Ze heeft een drive om het beste in anderen naar boven te halen. Daarnaast speelt ze graag met taal. Of het nu gaat om het bijslijpen van een tekst voor een klant, of om het DM-personeelshandboek. Maar ook bij een puzzel uit de krant, waarbij ze de competitie met anderen niet schuwt. Het plezier staat op de voorgrond. Zowel in vrije tijd als op het werk.
foto arthur snaauw digital minds

Arthur Snaauw

Functie: Digital mind & partner
Thuiswerkplaats: Heerhugowaard
Situatie: Getrouwd en trotse meidenvader 
In drie woorden: Associatief – Doordenker – Laatbloeier
Hobby’s: Fietsen en ongeloofwaardige series en films kijken
Koffie/thee: Koffie zoals het bedoeld is (zwart)

Doelen:
  • Het beste uit collega’s naar boven halen
  • De groeiformule van Scaling Up goed doorgronden
  •  Duurzame resultaten boeken met Digital Minds

Sterke punten:

  • Helikopterview
  • Generalist
  • Mensen enthousiasmeren

Merken:

Batavus (fietsen), Hubspot en Monday (online tools)

Valkuilen:
  • Denken dat je als man ook kunt multitasken
  • In korte tijd te veel willen doen
  • Te weinig staan aan mijn zit/sta bureau

Arthur houdt ervan dwarsverbanden te ontdekken en processen te doorgronden. Hij weet van veel dingen een beetje en knoopt die zaken graag aan elkaar. Denken vanuit het perspectief van de ander zit in zijn dna, hoewel hij wel ook over veel dingen een mening heeft. Bovenal blijft hij onder (bijna) alle omstandigheden rustig en beheerst, soms tot grote frustratie van zijn omgeving.
Eveline-Klomp-pasfoto

Eveline Klomp

Functie: Designspecialist
Thuiswerkplaats: De Weere
Situatie: Vriendin van Michael en samen ouders van Charlie
In drie woorden: Creatief, loyaal, wiebelkont
Hobby’s: Illustreren, verbouwen, boeken luisteren, (live!) muziek luisteren/ontdekken.
Koffie/thee: Koffie!

Doelen:
  • Samen mooie, duidelijke en aantrekkelijke communicatie-uitingen maken
  • Klanten helpen de juiste vorm te vinden voor uitingen
  • Duurzame relaties opbouwen

Sterke punten:

  • Creatieve beelddenker
  • Oplossingsgericht
  • Perfectionist

Merken:

Apple, Storytell, Farrow&Ball, VW

Valkuilen:
  • Twijfelaar
  • Rommelkont
  • Onzeker zijn
Deze vrolijke rommelkont heeft een passie voor creatie en vormgeving. Of het nu gaat om het vormgeven van haar droomhuis, magazines, branding materiaal of online en social content. Ze houdt van de puzzel, tot alle stukjes precies in elkaar passen en in balans zijn. Zelf blijft ze in balans door af en toe flink te dansen op festivals of een eind te wandelen terwijl ze een goed boek luistert.
Foto Max=500-website-tilted

Max Verbart

Functie: Online marketeer

Thuiswerkplaats: Heerhugowaard
Situatie: Alleenstaande vader met 6 kinderen
In drie woorden: Innovatief, behulpzaam, leergierig
Hobby’s: Festivals bezoeken, uitgaan, koken (vooral ook eten), voetballen, fitnessen, boksen.
Koffie/thee: Caffè

Doelen:
  • Klanten & collega’s helpen met digitale vraagstukken
  • Mezelf verder ontwikkelen op het gebied van online marketing
  • Zo efficiënt als mogelijk werken
  • Plezier uit m’n werk halen!

Sterke punten:

  • Ik kom m’n beloftes na, dat beloof ik!
  • Innovatief
  • Professioneel

Merken:

Nike, Apple en Google Analytics

Valkuilen:
  • Uitstellen
  • Af en toe de verkeerde focus op details leggen
  • Mail schrijven met ‘zie bijlage’ en dan de bijlage vergeten…

Zichzelf constant doorontwikkelen, dat is iets wat Max als persoon definieert. Hij is hier dan ook komen werken om geavanceerde online marketing skills op te doen. Daarnaast is hij bezig met zijn master ‘Business with Analytics’, waarvan het papiertje (als het goed is) in september mag worden opgehaald. Max houdt ervan zijn beslissingen op data te baseren. Dat past goed binnen het profiel van een online marketeer. Hij bezoekt graag festivals, gaat vaak uit, houdt van koken en eet voor twee (zacht uitgedrukt). Om dit allemaal te compenseren wordt er ook nog 5 keer per week gesport. Druk, druk, druk dus!