Team Digital Minds
Team Digital Minds zit niet van 9 tot 5 vast aan een vaste kantoorplek. We werken zowel thuis als op kantoor. Net hoe dat uitkomt. Dat levert een gezondere work-life balance op met meer flexibiliteit.
Zonder file staan of zitten we ’s morgens uitgeruster achter ons beeldscherm. Maar om een deadline te halen gaan we ’s avonds of in het weekend ook gewoon een uurtje door. Deadlines en gemaakte afspraken zijn heilig. Maar plezier in ons werk is minstens even belangrijk. Door alle moderne communicatiemiddelen zijn onze lijnen kort. Natuurlijk zien we elkaar ook vaak genoeg om een hecht team te vormen.
Nadine de Keijzer
Functie: Contentspecialist & eindredacteur
Thuiswerkplaats: Anna Paulowna
Situatie: Getrouwd met Dennis, moeder van Jennifer & Melissa
In drie woorden: Creatief – Meedenkend – Zelfstandig
Hobby’s: Scrappen, shoppen en binge watchen
Koffie/thee: Cappuccino
- Klanten positief verrassen met creatieve content
- Samen met collega’s en klanten optimale resultaten behalen
- Duurzame klantrelaties opbouwen
- Van niets, iets maken
- Persoonlijke verhalen
- Deadlines halen
Merken:
- Me door mail laten afleiden
- Dingen die (nog) niet belangrijk zijn, doorschuiven
- Ik háát bellen… maar vaak is dat sneller
“Als creatieve contentspecialist laat Nadine geen kans onbenut om origineel uit de hoek komen. Zonder klanten woorden in de mond te leggen. Als eindredacteur zet ze graag de puntjes op de i. Deadlines zijn heilig. Daarna is er tijd voor plezier, want ‘successen moet je vieren’. Het liefst met chocoladetaart. Om zich vervolgens weer vol enthousiasme in de volgende opdracht vast te bijten.
”
Mireille Wijnker
Functie: Contentspecialist
Thuiswerkplaats: Obdam
Situatie: Getrouwd met Theo, moeder van Daley & Yuna, baasje van kat Chef
In drie woorden: Creatief – Doorzetter – Loyaal
Hobby’s: Bloggen, Sporten, Netflixen
Koffie/thee: Koffie (zwart)
- Samen de mooiste content creëren en resultaten halen
- Klanten helpen hun communicatie nóg beter te maken
- Duurzame relaties opbouwen met klanten én collega’s
- Ingewikkelde materie eenvoudig en begrijpelijk maken
- Snel schrijven
- Deadlines halen
Merken:
Samsung, Esprit, Bol.com
- Álles willen doen en dus te weinig ‘nee’ zeggen
- Perfectionistisch: teksten te ‘perfect’ willen opleveren
- Ik kan soms nog steeds onzeker zijn over mijn werk…
“Als creatieve contentspecialist weet Mireille zelfs met ingewikkelde input een mooi verhaal te maken. Met haar ervaring in de commerciële én publieke sector kan zij zich verschillende onderwerpen snel eigen maken. Deadlines? Daar schrikt zij zeker niet van terug. Als schrijfster in hart en nieren heeft ze van haar hobby haar werk gemaakt. En andersom. Als ze niet voor klanten schrijft, dan blogt ze op haar eigen website of werkt ze aan haar eerste boek (thriller). Om écht te ontspannen zet ze graag een Netflix-serie aan. Het liefst met een bak gele M&M’s erbij.
”
Annettte Schaak
Functie: Office manager & partner
Thuiswerkplaats: Heerhugowaard
Situatie: Getrouwd en moeder van vier dochters
In drie woorden: Mensen-mens – Communicatief – Doorzetter
Hobby’s: Bewegen, tuinieren en creatief bezig zijn
Koffie/thee: Afwisseling is het toverwoord
- (Door)ontwikkelen van onze bedrijfsstrategie
- Goed team neerzetten voor ons groeiende dienstenpakket
- Klanttevredenheid vergroten
Sterke punten:
- Betrokken
- Mensenkennis
- Consciëntieus
Merken:
Viking en Salomon (schaatsen), Bear (tassen)
“Vanuit haar onderwijsachtergrond is Annette gewend planmatig en cyclisch te werken. Ze heeft een drive om het beste in anderen naar boven te halen. Daarnaast speelt ze graag met taal. Of het nu gaat om het bijslijpen van een tekst voor een klant, of om het DM-personeelshandboek. Maar ook bij een puzzel uit de krant, waarbij ze de competitie met anderen niet schuwt. Het plezier staat op de voorgrond. Zowel in vrije tijd als op het werk. ”
Arthur Snaauw
Functie: Digital mind & partner
Thuiswerkplaats: Heerhugowaard
Situatie: Getrouwd en trotse meidenvader
In drie woorden: Associatief – Doordenker – Laatbloeier
Hobby’s: Fietsen en ongeloofwaardige series en films kijken
Koffie/thee: Koffie zoals het bedoeld is (zwart)
- Het beste uit collega’s naar boven halen
- De groeiformule van Scaling Up goed doorgronden
- Duurzame resultaten boeken met Digital Minds
Sterke punten:
- Helikopterview
- Generalist
- Mensen enthousiasmeren
Merken:
Batavus (fietsen), Hubspot en Monday (online tools)
- Denken dat je als man ook kunt multitasken
- In korte tijd te veel willen doen
- Te weinig staan aan mijn zit/sta bureau
“Arthur houdt ervan dwarsverbanden te ontdekken en processen te doorgronden. Hij weet van veel dingen een beetje en knoopt die zaken graag aan elkaar. Denken vanuit het perspectief van de ander zit in zijn dna, hoewel hij wel ook over veel dingen een mening heeft. Bovenal blijft hij onder (bijna) alle omstandigheden rustig en beheerst, soms tot grote frustratie van zijn omgeving.
”
Eveline Klomp
Functie: Designspecialist
Thuiswerkplaats: De Weere
Situatie: Vriendin van Michael en samen ouders van Charlie
In drie woorden: Creatief, loyaal, wiebelkont
Hobby’s: Illustreren, verbouwen, boeken luisteren, (live!) muziek luisteren/ontdekken.
Koffie/thee: Koffie!
- Samen mooie, duidelijke en aantrekkelijke communicatie-uitingen maken
- Klanten helpen de juiste vorm te vinden voor uitingen
- Duurzame relaties opbouwen
Sterke punten:
- Creatieve beelddenker
- Oplossingsgericht
- Perfectionist
Merken:
Apple, Storytell, Farrow&Ball, VW
- Twijfelaar
- Rommelkont
- Onzeker zijn
Max Verbart
Functie: Online marketeer
Thuiswerkplaats: Heerhugowaard
Situatie: Alleenstaande vader met 6 kinderen
In drie woorden: Innovatief, behulpzaam, leergierig
Hobby’s: Festivals bezoeken, uitgaan, koken (vooral ook eten), voetballen, fitnessen, boksen.
Koffie/thee: Caffè
- Klanten & collega’s helpen met digitale vraagstukken
- Mezelf verder ontwikkelen op het gebied van online marketing
- Zo efficiënt als mogelijk werken
- Plezier uit m’n werk halen!
Sterke punten:
- Ik kom m’n beloftes na, dat beloof ik!
- Innovatief
- Professioneel
Merken:
Nike, Apple en Google Analytics
- Uitstellen
- Af en toe de verkeerde focus op details leggen
- Mail schrijven met ‘zie bijlage’ en dan de bijlage vergeten…
“Zichzelf constant doorontwikkelen, dat is iets wat Max als persoon definieert. Hij is hier dan ook komen werken om geavanceerde online marketing skills op te doen. Daarnaast is hij bezig met zijn master ‘Business with Analytics’, waarvan het papiertje (als het goed is) in september mag worden opgehaald. Max houdt ervan zijn beslissingen op data te baseren. Dat past goed binnen het profiel van een online marketeer. Hij bezoekt graag festivals, gaat vaak uit, houdt van koken en eet voor twee (zacht uitgedrukt). Om dit allemaal te compenseren wordt er ook nog 5 keer per week gesport. Druk, druk, druk dus!
”