content creatie

onze expertises

werken met digital minds betekent:

  • Altijd maatwerk: jouw wensen staan centraal
  • Ervaren professionals: we publiceren wekelijks online magazines
  • Altijd volgens planning en budget afgerond: grote betrokkenheid en verantwoordelijkheid 
  • All inclusive: strategie, creatie, publicatie en analyse

content creatie

Content is de digitale brandstof voor contact met webbezoekers, leads en klanten. Alles is content tegenwoordig. Het kan een webformulier zijn of een online personeelsblad. Of een serie e-mails voor sales of een video-interview. Wij bedenken en maken het allemaal. Zodat jij met een goed verhaal het juiste publiek aanspreekt. Dat levert je resultaat op: meer bezoekers, de juiste leads of een grotere betrokkenheid van medewerkers.

online magazines maken

Content ‘consumeren’ we tegenwoordig voornamelijk digitaal. Natuurlijk op grote platforms als Facebook en Instagram. Maar ook online via websites, apps, nieuwsbrieven en online publicaties. Het grote voordeel van een eigen online medium is vrijheid. Je bepaalt zelf hoe, wat en waar je publiceert. Zo bouw je aan je eigen klantenbestand en ben je geen data kwijt aan techgiganten.

content marketing

Bij content marketing staan vragen van webbezoekers, leads en klanten centraal, niet jouw jouw product of dienst. Je probeert met behulp van content knelpunten op te lossen en vragen te beantwoorden. Je geeft je kennis weg en laat zien dat je een waardevolle expert bent. De enige juiste partij om zijn probleem op te lossen.

inbouNd marketing

Bij inbound marketing vindt een potentiële klant je bedrijf zonder dat je hem of haar lastigvalt met storende reclame. Met een inbound marketingstrategie creëer je relevante content en optimaliseer je de vindbaarheid ervan. Ook promoot je deze content via social media, blogs en campagnes. Via marketing automation biedt je websitebezoekers op het juiste moment de juiste informatie aan. Zo worden het je nieuwe leads en loyale klanten. Uiteraard meet en analyseert je doorlopend het gehele proces met behulp van een crm (customer relationship management)-tool.

VERDER PRATEN?

foto Arthur Snaauw