Word jij onze nieuwe collega?

Kom werken bij Digital Minds. Een interessante baan vind je om de hoek.

Waarom wil je bij ons werken?

Bij Digital Minds werk je aan content die er toe doet. Voor organisaties en bedrijven in de zorg en het onderwijs. Maatschappelijk relevant dus. Je collega’s zijn bevlogen professionals die hard werken en graag lachen. Geen vergadertijgers en spreadsheetridders dus.

  • Bij ons help je ingewikkelde zaken helder en begrijpelijk te maken voor een groot publiek.
  • Bij ons werk je aan betekenisvolle communicatie met maatschappelijke waarde. Samen maken we de wereld zo een beetje mooier.
  • Bij ons ervaar je werkplezier en krijg je ruimte om te groeien. Als professional én als mens.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Leuke collega’s om mee te sparren en successen te vieren
  • Interessant werk voor relevante opdrachtgevers
  • Veel vrijheid, verantwoordelijkheid, flexibiliteit en zelfstandigheid

Onze vacatures

Content schrijver

Blaas jij ons binnenkort omver met mindblowing content?

Content marketeer

Grijp jij online groeikansen als een echte digital mind?

Dit vinden we belangrijk

Resultaat

We willen het graag net even beter doen dan vooraf is afgesproken.

Nieuwsgierigheid

Andere gezichtspunten zien, grenzen verleggen en blijven leren. Daar worden we blij van.

Nuchterheid

We staan met beide benen op de grond en zeggen waar het op staat.

Ambitie

Het steeds beter doen, net even verder komen. Dat enthousiasme zit in ons DNA.

Aandacht

Belang­stelling tonen is voor ons vanzelfsprekend. Niet omdat het moet.

Samenwerken

Bouwen aan een gezamenlijk ambitie. Zodat jouw succes ons ook verder brengt.

Flexibiliteit

We hebben geen 9-5 mentaliteit, schakelen snel en kijken hoe iets toch wél kan.

Expertise

We zijn experts in online communicatie en dragen die kennis graag aan je over.

Dit zijn je toekomstige collega's

Eveline over werken bij Digital Minds

Tim over zijn stage bij Digital Minds

Solliciteren doe je zo

Ben je geïnteresseerd in een van de vacatures, motiveer dan kort en bondig waarom jij denkt dat we een goede match zijn. We reageren binnen uiterlijk de volgende werkdag op je bericht via mail. Of we bellen je direct voor een afspraak. Stuur ook voorbeelden mee van werk dat je gemaakt hebt, zodat we kunnen zien waarom we jou moeten uitnodigen.

Solliciteren
Na je sollicitatie­mail met motivatie nodigen wij jou uit voor een gesprek of laten je weten waarom we (nog) geen match zien.
Stap 1
Kennismaken
Tijdens een kop koffie of thee maken we graag kennis. We kijken of je persoonlijkheid past bij onze bedrijfscultuur. Ook kijken we waar jij energie van krijgt en gaan we dieper in op je ervaring, expertises en ambities. Uiteraard maken we ook graag tijd voor jouw vragen.
Stap 2
Tweede gesprek
Zijn zowel jij als wij enthousiast, dan volgt een tweede gesprek met een of meer collega's. In dit gesprek kijken we meer in detail naar je inhoudelijke kennis en competenties. Eventueel vragen we je een case voor te bereiden en te presenteren.
Stap 3
Contract­voorstel
Ben je voor ons de ideale kandidaat en wil jij hier graag werken? Dan zetten we alles op papier en doen je een contractvoorstel. Dit pakket bespreken we telefonisch en sturen we per mail toe.
Stap 4
Welkom!
We stellen je contract op en nodigen je graag uit voor de ondertekening. Je krijgt een warm welkom en een onboardingstraject waarin je ons bedrijf beter leert kennen.
Stap 5

Welke Masterminds zoeken we?

Content schrijver (16-24 uur)

Ben jij een echte content mind? Kun je de expertises van klanten vertalen naar impact- en invloedrijke content? Kun je de taal van de zorg laten doorklinken in blogs, e-mails, interviews, whitepapers en artikelen? Heb je enkele jaren ervaring als tekstschrijver of content specialist en kun je de vrijheid van werken op afstand aan?

Kom ons helpen groeien!

De content schrijver die we zoeken gaat primair aan de slag voor klanten. Maar je denkt en werkt ook mee aan de zichtbaarheid van Digital Minds.

Wat ga je doen?

  • Content maken (tekst en eventueel video)
  • Campagnemateriaal uitwerken (blogs, e-mails, whitepapers)
  • Interviews maken met patiënten, bestuurders, artsen, schooldirecteuren en veel andere boeiende personen in zorg en onderwijs
  • Webteksten schrijven, finetunen en optimaliseren
  • Klanten adviseren en laten zien dat jouw voorstellen resultaat opleveren

Wat is je profiel?

  • Toegankelijk schrijven over complexe materie is je tweede  natuur
  • Je hebt enkele jaren ervaring als tekstschrijver of content­maker (bij voorkeur in de zorg of het onderwijs)
  • Je hebt een open mind en hands-on mentaliteit en bent proactief
  • Je denkt (in de toekomst) mee met klanten over hun (content)strategie, geeft tegengas en brengt jouw visie naar voren

Wat bieden we je?

  • Afwisselend werk waarbij je niet op aanwezigheid, maar op resultaat wordt afgerekend
  • Veel vrijheid, verantwoordelijkheid, flexibiliteit en zelfstandigheid
  • Een team van professionele collega’s, om mee te lachen, samen te werken en kennis mee te delen
  • Tijd en ruimte om jezelf te ontwikkelen
  • Geen filestress, want je werkt net zo makkelijk vanuit huis. Op kantoor ben je natuurlijk ook van harte welkom.
  • Marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden

Wanneer val je bij ons extra op?

  • Je voelt je thuis in de gezondheidszorg of het onderwijs
  • Je kunt ook op strategisch niveau meepraten over communicatie­vraagstukken
  • Je denkt graag mee over een visuele vertaling van geschreven content
  • Je hebt kennis van SEO en kan een tekst snel en doeltreffend optimaliseren voor Google

Content marketeer ­(16-32 uur)

Ben jij een echte digital mind? Herken je online groeikansen en aarzel je niet ze te grijpen? Heb je enkele jaren ervaring als content marketeer en affiniteit met online marketing? Kun je zowel in teamverband als zelfstandig werken?

Share your mind en kom ons helpen groeien!

De content marketeer die we zoeken zet Digital Minds beter op de kaart. Daarnaast ga je voor onze klanten aan de slag. Je bent onderdeel van een warm en hecht team. Samen helpen we klanten hun doelen te behalen.

Wat ga je doen?

  • Marktkansen onderzoeken
  • Klanten helpen hun (content)strategie te ontwikkelen of te optimaliseren
  • Content crëeren waarmee klanten hun doelstellingen behalen
  • Campagnes uitdenken die je content een extra boost geven
  • Klanten adviseren en laten zien dat jouw voorstellen resultaat opleveren

Wat is je profiel?

  • Je hebt een open mind en enkele jaren ervaring als content marketeer
  • Je bent hands-on en proactief
  • Je denkt mee met klanten, geeft tegengas en brengt jouw visie naar voren
  • Je kunt moeiteloos een campagne opzetten bij Google of op social media kanalen
  • Je draait je hand niet om voor een klinkende contentstrategie
  • Data analyseer je snel en nauwkeurig
  • Je kunt in begrijpelijke taal resultaten presenteren
Wat bieden we je?
  • Afwisselend werk waarbij je niet op aanwezigheid, maar op resultaat wordt afgerekend
  • Veel vrijheid, verantwoordelijkheid, flexibiliteit en zelfstandigheid
  • Maar ook een team van professionele collega’s, om mee te lachen, samen te werken en kennis mee te delen
  • Tijd en ruimte om jezelf te ontwikkelen
  • Geen filestress, want je werkt net zo makkelijk vanuit huis. Op kantoor ben je natuurlijk ook van harte welkom.
  • Marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden

Wanneer val je bij ons extra op?

  • Je voelt je thuis in de sector(en) gezondheidszorg en/of onderwijs
  • Je vindt het een uitdaging om content te creëren waarmee klanten impact maken 
  • Je beheerst de Engelse taal goed
  • Je hebt affiniteit met online marketing en vindt het leuk data te analyseren