welkom bij Digital minds

Nieuwe verpakking, geen andere koffie

Vanaf 1 september gaat TextArt verder onder de naam Digital Minds. Een nieuwe naam die past bij onze dienstverlening. Een naam die aangeeft waar we op focussen: digitale oplossingen voor marketing- en communicatievraagstukken. Onze focus blijft liggen op het creëren van effectieve content:

  • Boeiende interviews, blogs en webpagina’s die aanzetten om verder te lezen
  • Interessante posts op social media die uitnodigen om te klikken
  • Goed gemaakte online magazines met veel pageviews en een hoge leestijd


Daarnaast willen we graag laten zien dat je met content KPI’s kunt behalen. Dat content ook is in te zetten voor marketing automation. Of om meer webbezoekers, leads en tevreden medewerkers te krijgen. Kortom, we willen graag laten zien dat je content aantoonbaar en effectief voor je kunt laten werken. En zo je organisatie kunt laten groeien. 

Zie het als de lancering van een nieuwe verpakking. De smaak blijft hetzelfde.               

Wil je onder het genot van een ‘koppie’ van gedachten wisselen? Onze digital minds laten graag zien wat we nog meer voor jou en je organisatie kunnen betekenen.

.

.

.

.

.,

,

.

.

.

.

welkom bij Digital minds

Nieuwe verpakking, geen andere koffie

Vanaf 1 september gaat TextArt verder onder de naam Digital Minds. Een nieuwe naam die past bij onze dienstverlening. Een naam die aangeeft waar we op focussen: digitale oplossingen voor marketing- en communicatievraagstukken. Onze focus blijft liggen op het creeëren van effectieve content:

  • Boeiende interviews, blogs en webpagina’s die aanzetten om verder te lezen
  • Interessante posts op social media die uitnodigen om te klikken
  • Goed gemaakte online magazines met veel pageviews en een hoge leestijd


Daarnaast willen we graag laten zien dat je met content KPI’s kunt behalen. Dat content ook is in te zetten voor marketing automation. Of om meer webbezoekers, leads en tevreden medewerkers te krijgen. Kortom, we willen graag laten zien dat je content aantoonbaar en effectief voor je kunt laten werken. En zo je organisatie kunt laten groeien. 

Zie het als de lancering van een nieuwe verpakking. De smaak blijft hetzelfde.               

Wil je onder het genot van een ‘koppie’ van gedachten wisselen? Onze digital minds laten graag zien wat we nog meer voor jou en je organisatie kunnen betekenen.