Online marketing
Maak online indruk en breng je publiek in beweging
Veel organisaties in zorg en onderwijs hebben afgelopen jaren de eerste stappen gezet richting online marketing. Ervaar jij ook wisselend succes? Vind je het lastig te bepalen waar je moet beginnen om jouw organisatie in de spotlight te zetten? Weet je niet precies hoe je mensen in beweging krijgt, of wordt die positionering een papieren tijger? Wij kennen de zorgsector en zijn thuis in het onderwijsveld. We helpen je de juiste mensen te benaderen met onweerstaanbare content. Zo bereik jij je doelgroep online , waarna ze de gewenste actie ondernemen.
Waar kunnen wij je mee helpen?
Hoe val je op tussen de grappigste inhakers, leukste story’s, mooiste beelden en meest aangrijpende verhalen? Het draait natuurlijk om het regelmatig plaatsen van relevante content. Wij helpen je de wensen van je doelgroep te doorgronden. En sluiten aan met waardevolle content. Maar daarmee ben je er niet. Voor een optimaal resultaat kies je de kanalen waar je publiek zit.
Social media planning, creatie & advertising
Zoekmachine adverteren (SEA)
Zoekopdrachten beginnen meestal bij Google. Staat jouw organisatie niet op de eerste pagina van de zoekresultaten, dan blijf je waarschijnlijk onzichtbaar. Met een advertentie sta je altijd bovenaan. Maar welke prijs betaal je voor die plek? Wij helpen je de juiste advertenties en zoektermen bepalen, waardoor je doelgericht schiet. Met geoptimaliseerde campagnes haal je met minder kosten een beter resultaat.
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie is lastig en tijdrovend. Maar pak je het goed aan, dan boek je grootse resultaten. Combineer sterke content met relevante zoektermen en een logische paginaopbouw. Zo loopt het bezoekersaantal en de bezoektijd van je website gestaag op. En met doelgerichte call to actions zet je je publiek snel aan tot actie.
E-mailmarketing
E-mailmarketing is nog steeds bijzonder effectief. Je bent niet afhankelijk van een algoritme van social media, maar bepaalt zelf wie jouw mail ontvangt. Het succes van e-mailmarketing is sterk afhankelijk van relevantie. Je wilt regelmatig onder de aandacht komen, maar niet spammen. Een persoonlijke en goed op de ontvanger afgestemde boodschap scoort gegarandeerd. We vertellen je graag hoe je dat aanpakt.
Retargeting of remarketing
Slechts 2% van je bezoekers converteert bij een eerste bezoek. Via remarketing of retargeting kun je dat percentage flink verhogen. Je richt je namelijk alleen op mensen die al op je website zijn geweest. Of bezoekers die eerder bepaalde webpagina’s hebben bezocht. Ze zijn dus al geïnteresseerd in je product of dienst. De grens tussen irritatie en conversie is dun. Wij weten hoe je de balans bewaakt.
Interessant? Maak een vrijblijvende belafspraak!
Benieuwd waar Digital Minds je mee kan helpen? Maak direct een belafspraak!
- Geheel vrijblijvend
- Als je wilt de volgende werkdag al contact
- Al je vragen, doelen en uitdagingen komen aan bod