MEER LEADS

Wat leveren je investeringen in content op? Hoeveel kosten maak je per lead en welke bezoekers leveren geld op? De resultaten van je inspanningen wil je terugzien in nieuwe klanten, omzet en klanttevredenheid. We zetten we samen je kansen en opbrengsten overzichtelijk op een rij.

focus

De juiste leads op het goede moment het beste aanbod doen. Dat is wat je wilt. Hoe doe je dat? Door helder voor ogen te hebben wat je wilt en hoe je dat doel bereikt. Die strategie stippelen we samen uit.

persona

Natuurlijk staat bij jou de klant centraal. Maar wie is hij of zij? Door klantprofielen of persona’s te maken leer je je klanten beter kennen. En zo weet je ook hoe je hem of haar het beste kunt benaderen.

customer journey

Bij iedere grote aankoop, zowel zakelijk als privé, doorlopen we een klantreis, of customer journey. Door de stappen van de journey te beschrijven, kun je zien waar leads zelf de weg vinden en waar je ze kan helpen met de volgende stap.

digitale strategie

Je wilt de juiste prospects naar je website trekken en leads begeleiden door de customer journey. Dat kan niet zonder doordachte digitale strategie. Met de juiste mix van media en middelen doe je iedereen op het juiste moment het beste aanbod.

INTERESSANT?