DE JUISTE LEADS

Succesvol ondernemen is de juiste zaadjes laten groeien: de leads die omzet opleveren. Is dat nu ook je focus? Of verspil je nog teveel tijd aan onkruid, de prospects die juist energie kosten? Wij helpen je de goede plantjes te kiezen. Je krijgt tips en advies om ze tot volle bloei te brengen. Kortom, we brengen in kaart welke klanten jou wat opleveren en waar ze behoefte aan hebben.

marketing automation

Zou het niet mooi zijn als een prospect de volgende werkdag een e-mail ontvangt na het lezen van de prijspagina op je website? Kun je een lead die een aantal blogs heeft gelezen niet automatisch een whitepaper sturen? Zonder dat je hier naar om hoeft te kijken? Met marketing automation reageer je snel en automatisch op het de behoeften, interacties en het gedrag van je websitebezoekers.

hubspot crm

In elk crm koppel je contactgegevens, afspraken, e-mails en meetings eenvoudig aan personen of bedrijven. En natuurlijk voeg je daar gemakkelijk aantekeningen en taken aan toe. Het Hubspot crm biedt daarnaast overzichtelijke dashboards, reports en analytics. Zo wordt snel duidelijk wat er gebeurt op je kanalen en welke actie je moet ondernemen.

verbeter-
punten herkennen

Analytics zijn pas waardevol als je iets doet met de uitkomsten die je krijgt. De inzichten uit Hubspot leveren je zoveel waardevolle informatie op dat je snel verbeterpunten herkent. Ga je met die aandachtspunten aan de slag, dan worden je processen efficiënter en professioneler. Zo ‘oogst’ je sneller de klanten die bij je bedrijf passen.

tevreden klanten

Jouw eindresultaat is tevreden klanten die bijdragen aan de groei van je bedrijf. Het liefst wil je ze ambassadeur voor je bedrijf maken. Zodat ze je aanbevelen en prospects en leads overtuigen dat ze bij jou moeten zijn. Met inbound marketing is dat doel dichterbij dan je denkt.

INTERESSANT?