Blog: Wat is customer journey mapping?
Wat is customer journey mapping?: Welke wegen bewandelen je klanten en hoe speel daar slim op in? Ieder individu is anders . Er is niet één specifieke weg die iemand
Wat is customer journey mapping?: Welke wegen bewandelen je klanten en hoe speel daar slim op in? Ieder individu is anders . Er is niet één specifieke weg die iemand
Persona maken: Breng de mensen op wie jij je richt, helder in kaart Heb je geen duidelijk beeld van je doelgroep? Weet je niet of de eindgebruiker en de aankoopbeslisser
Stappenplan magazine digitaliseren Dit stappenplan laat zien dat je een online magazine kunt inzetten om: Eenvoudig al je communicatie-uitingen te digitaliseren Te besparen op je communicatiebudget Professioneel en huisstijl-proof content
Stappenplan contentmarketing In dit stappenplan ontdek je hoe je met een goede contentstrategie: Je merkbekendheid vergroot Loyale volgers verzamelt Bezoekers verleidt te klikken, actie te ondernemen of klant te worden
Hoe werkt de content kalender? Een content kalender maken is meer dan het invullen van een Excel-sheet of kalender. Je geeft invulling, richting en continuïteit aan je content creatie. Het
Verhalen verrijken je jaarverslag Een jaarverslag in verhaalvorm is misschien wel de beste manier om het afgelopen jaar onder de aandacht te brengen bij medewerkers en stakeholders. Mensen smullen van
Kan jouw content wel wat strategie gebruiken? Een blog hier, een Instagram post en Facebookbericht daar. Een leuke postercampagne en vergeet je vlogs niet. Je probeert, worstelt en leert. Content
12 tips om draagvlak te krijgen voor content marketing “Content marketing is the only marketing left”, zegt content marketing goeroe Seth Godin. Maar met die uitspraak overtuig je je baas
Wat is contentdistributie? Hoe je je content verspreidt bepaalt grotendeels je succes. Daarom is het belangrijk veel zorg en aandacht te besteden aan een contentdistributiestrategie. Want aan het feitelijke schrijfproces
Content maken vanuit 3 perspectieven Aansluiten op de wensen van je publiek. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar voor wie serieus met content marketing aan de slag wil en
Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.
Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.
Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.
Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!
Meer informatie over ons Cookiebeleid