Je vindt onder andere tips voor:
Ik zou Digital Minds zeker aanbevelen als het gaat om flexibiliteit en kennisniveau. Het is een betrouwbare en solide club, dat vind ik belangrijk.
Sandra Ottens – Manager Marketing en Communicatie MedicalPHIT
01
Bepaal je doelstellingen. Leg vast wat je wilt bereiken, hoe je gaat bijsturen en wanneer de champagne open kan.
06
Doe veldonderzoek. Kijk goed wat vergelijkbare organisaties op hun website doen en wat je wel of juist niet goed vindt en overneemt.
16
Reviews en social proof zijn belangrijk voor de geloofwaardigheid van je organisatie. Vraag patiënten, cliënten of klanten om een review of, beter nog, interview ze. Een andere mogelijkheid is patiënten vragen om een review achter te laten op Zorgkaart Nederland. Deze website trekt maandelijks anderhalf miljoen bezoekers.
20
Breng je sitestructuur goed in kaart met behulp van een sitemap. Er bestaan twee soorten sitemaps. Eentje voor websitebezoekers (HTML-sitemap) en een variant voor de ‘ogen’ van Google (XML-sitemap). Voor een html-sitemap kun je my sitemap generator gebruiken. Voor de XML-sitemap is xml-sitemap.com een handige tool.
25
32
39
Kies de biedstrategie die past bij jouw doelstelling. Denk daarbij aan het maximaliseren van kliks, conversies of de conversiewaarde. Elke strategie zorgt voor een ander resultaat.
45
Laat je landingspagina goed aansluiten bij de zoekwoorden waarmee je adverteert. Kijk goed naar overeenkomsten en synoniemen.
57
Vergeet niet na een week de nieuwsbrief nogmaals te versturen naar mensen die de eerste mail niet geopend hebben. Daarmee verhoog je, zonder ontvangers te irriteren (want ze hebben de nieuwbrief niet geopend), het resultaat van de mailing aanzienlijk.
65
Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.
Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.
Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.
Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!
Meer informatie over ons Cookiebeleid